1, 2 en 3 Johannes

Doel van die 1 Johannes brief Die Evangelie volgens Johannes is geskryf ‘dat julle kan glo dat Jesus die Christus is, die Seun van God; en dat julle deur te glo die lewe kan hê in sy naam’ (20:31). Die vierde Evangelie is dus vir beide gelowiges en ongelowiges...

read more

Judas

Die boek Judas is waarskynlik deur Jesus se half-broer geskryf (vgl. Matteus 13:55; Markus 6:3), welke broer eers ná Jesus se opstanding ʼn gelowige in Christus geword het (vgl. Johannes 7:2-5). Judas is nie ʼn apostel soos sy broer Jakobus nie (Galásiërs 1:19; 2:9-12;...

read more

Petrus se tweede brief

Terwyl 1 Petrus gelowiges aanspoor om lyding te verdra vir hul geloof in Christus en om standvastig te bly, waarsku 2 Petrus dat die komende gevaar nie ʼn ooglopende aanval van die wêreld daarbuite gaan wees nie, maar dat gelowiges ʼn subtiele aanslag van valse profete...

read more

Petrus se eerste brief

Wat betref die historiese agtergrond van Petrus se eerste brief, het Nero Rome in 64 n.C. aan die brand gesteek maar toe gesê dat Christene die aanstokers was. Omdat Christene toenemend van Judaïsme wegbeweeg het — ʼn godsdiens wat in die Romeinse Ryk toegelaat is...

read more

Die boek van Jakobus

Jakobus is waarskynlik deur Jesus se broer Jakobus geskryf (vgl. Matteus 13:55). Hy het eers ná Jesus se opstanding ʼn gelowige in Christus geword (vgl. Johannes 7:2-5). Jakobus het ook vir Pinkster gewag (Handelinge 1:14), het die opgestane Here gesien (1 Korintiërs...

read more

Hebreërs

Die vroegste manuskripte van hierdie wonderlike, majestieuse en soms moeilike preek-brief bevat die titel ‘Aan die Hebreërs’. Die oorspronklike gehoor vir wie hierdie brief geskryf was, was Jode: ‘Dit is moeilik om jou te verbeel dat ʼn terugkeer na ʼn Levitiese en...

read more

Filémon

Nie net loop Onésimus, ʼn slaaf van Kolosse, weg van sy heer nie (Filémon 11), maar hy het waarskynlik ook van Filémon gesteel (18). Die naam “Onésimus” beteken “nuttig” maar, deur weg te loop, het hierdie slaaf nutteloos vir sy meester geword. In die Romeinse Ryk van...

read more

Die pastorale briewe: 1 Timótheüs, Titus en 2 Timótheüs

Paulus se eerste gevangenskap in Rome eindig in 61-62 n.C. en deur die Here se bystand en krag kon Paulus sy ‘prediking heeltemal volbring’ sodat ‘al die heidene dit kan hoor’ (2 Timótheüs 4:17). In 62-67 n.C. besoek Paulus ten minste die volgende plekke: Macedónië (1...

read more

Die brief aan Titus

Nadat die apostel Paulus se eerste gevangenskap in Rome in omtrent 61-62 nC beëindig is, het die Here die apostel versterk om die boodskap van die evangelie te verkondig sodat al die heidene dit kan hoor (vgl. 2 Timótheüs 4:17). Gedurende die volgende ongeveer vyf...

read more

1 & 2 Thessalonicense

Kort ná die vergadering in Jerusalem, in ongeveer 49 n.C., begin Paulus se tweede sendingreis (vgl. Handelinge 15:36, 40-41). Die kerke in Galásië word eerste besoek (Handelinge 16:1-6a). Omdat die Heilige Gees vir Paulus, Silvánus en Timótheüs (en miskien ook ander)...

read more

Die brief aan die Kolossense

Kolossense is nog een van die vier ‘gevangenisbriewe’ (vgl. 1:24; 4:3, 10, 18) wat Paulus (1:1, 23; 4:18) in ongeveer 60-61 n.C. geskryf het tydens sy eerste gevangenskap in Rome (vgl. Handelinge 28:30). Die naam “Kolosse” is ‘moontlik afgelei van Colossus, ʼn groot...

read more

Die brief aan die Filippense

Die kerk in Filíppi het byna ongesiens met ʼn nie-Joodse besigheidsvrou, ʼn tronkbewaarder van Macedónië en hul huishoudings begin (Handelinge 16:12-40). Dit het in omtrent 50 n.C. plaasgevind tydens Paulus se tweede sendingreis toe hy die evangelie vir die eerste keer...

read more

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
product